اصول تغیر دکوراسیون در فصل پاییز دررنگ پرده زبرا

دکوراسیون داخلی منزل

اصول تغیر دکوراسیون در فصل پاییز دررنگ پرده زبرا

پاييز يعني رنگ هاي گرم و تيره تر. از رنگ هايي مانند زرد خردلي، خرمايي مايل به قرمز، و رنگي استفاده کنيد. رنگ هاي طبيعت را نيز مي توانيد به اين ترکيب اضافه کنيد رنگ هايي مانند سبز، برنزي و قهوه اي. علاوه بر رنگ هاي طبيعي، دکور هاي الهام گرفته شده از طبيعت نيز اين موقع از سال بسيار مورد استفاده اند.
درختان، برگ ها، کدو تنبل، و ميوه هاي کاج، همه از جلوه هاي زيباي پاييز هستند که مي توانند الهام بخشتان باشند. استفاده از چنين مواردي در دکور به فضاي خانه حسي دنج انتقال مي دهد. مثلا مي توانيد زير ميزهاي شيشه اي و يا در ويترين از برگ هاي مصنوعي استفاده کنيد.

شما میتوانید در انتخاب رنگ پرده زبرا خود از رنگ های گرم مانند قهوه ای ،خرمایی یا سرخ استفاده کنید.
به هر دليلي که تغيير دکوراسيون مي دهيد حتما فصل را نيز در نظر بگيريد، چون مي تواند در چيدن دکور به خوبي الهام بخشتان باشد. شايد هر فصل تغيير دکور دادن به نظر مشکل بيايد، اما وقتي ببينيد تغيير هاي ارزان قيمت و کوچک چه تاثيرات بزرگي مي گذارند شگفت زده خواهيد شد. همچنين وقتي يکسال اين کار را انجام بدهيد مي توانيد دکور هر فصل را کنار بگذاريد تا دوباره سال بعد مورد استفاده قرار دهيد.
پرده زبرا موجود در بازار در زمینه رنگ گرم از تنوع بیشتری برخورداراست.بیشتر طرح های زبرا به نظر من گرم میباشد که بهتر بود تولید کنندگانه پارچه در زمینه رنگ های سرد نیز همت بیشتری میکردند.

دکوراسیون داخلی منزل
دکوراسیون داخلی منزل در فصل پاییز

 

مقالات مرتبط

0 0 رای ها
امتیاز دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

فهرست مطالب

آلبوم تصاویر ایفل

آلبوم تصاویر ایفل با تصاویر بسیار جدبد و زیبا که ساخته و گردآوری شده جهت چاپ و استفاده روی پرده مورد نظرتان.  

ادامه مطلب »
البوم کودک 1

آلبوم تصاویر کودک

آلبوم تصاویر کودک با تصاویر بسیار زیبا که به صورت اسپشیال و منحصر به فرد طراحی شده جهت زیبایی بخشیدن به اتاق فرزندانتان. این البوم

ادامه مطلب »
طبیعت 8

تصاویر طبیعت

آلبوم تصاویر طبیعت آلبوم تصاویر طبیعت جزو زیباترین تصاویری هست که شرکت دکور پرده برای مشتریان خود طراحی کرده است با استفاده از تصاویر بکر

ادامه مطلب »
گل های سه بعدی

گل های سه بعدی-1

آلبوم گل های سه بعدی آلبوم گل های سه بعدی جزو جدیدترین طراحی هایی هست که شرکت دکور پرده برای مشتریان خود طراحی کرده است

ادامه مطلب »
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x