پرده زبرا در آستانه عید نوروز 1398

مدل پرده زبرا

پرده زبرا در آستانه عید نوروز 1398

پرده زبرا در آستانه عید نوروز 1398 ، عید نوروز که یکی از مهمترین عید های ما ایرانیان است ارثیه بسیار گرانبها از اجداد ما میباشد .ما ایرانی ها هر ساله با نزدیک شدن به عید نوروز شروع به خانه تکانی و تغییر وضعیت ظاهر خود و خانه خود میکنیم طبیعی هست یکی از جلوه های زیبایی خانه پرده میباشد .

پرده که از دیر باز به عنوان حیا و حریم زیبایی خانه مورد توجه بود با تغییر سبک زندگی تغییرات بسیاری یافته است من به شما میخوام پرده زبرا را معرفی کنم چون هم شیکه و هم مدرن  ویژگی منحصر بفرد پرده زبرا که قابلیت تنظیم نور و مقاومت این پرده در مقابل گردو خاک و کثیفی  سالهاست که مهمان خانه ما ایرانی ها شده است.

پرده زبرا دکورپرده با بیش از 200 طرح و رنگ جذاب قابل ارائه به شما مشتریان عزیز است من پرده زبرا  را دوست دارم چون زحمت تمییز کردنش نسبت به پرده های دیگه کمتره.

شرکت دکور پرده در آستانه عید نوروز با برگزار کردن جشنواره های نوروزی و تخفیفهای ویژه ای را برای شما در جهت خرید پرده زبرا در آستانه عید نوروز در نظر میگیرد.

پرده زبرا یکی از بهترین پرده های دکورپرده
پرده زبرا

پرده زبرا چیست:

پرده زبرا نوعی پرده است که بصورت دولایه تولید میشود و با باز و بسته کردن آن میتوان میزان نور ورودی به اتاق را تنظیم کرد در اصل جزو دسته های پرده ای شید رول قرار میگیرد.البته در حقیقت پرده زبرا که پارچه ای بافته شده از تور و پارچه است از دوباند تشکیل شده است که از قرار گرفتن باند و تور بر روی یکدیگر بصورت پرده ای با خاصیت و پر کاربرد است هر روز بیشتر از دیروز مورد استقبال در خانه های ایرانی میباشد.من به شما توصیه میکنم حتما از پرده زبرا در آستانه عید نوروز 1398 استفاده کنید تا خانه ای مدرن و جذاب را در آستانه این عید بزرگ به مهمانان خود ارائه دهید.البته زوجهای جوان علاقه بیشتری به خرید این نوع پرده نشان میدهند شاید بخاطر شناخت بیشتری است که از این پرده دارند.

مقالات مرتبط

0 0 رای ها
امتیاز دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

فهرست مطالب

آلبوم تصاویر ایفل

آلبوم تصاویر ایفل با تصاویر بسیار جدبد و زیبا که ساخته و گردآوری شده جهت چاپ و استفاده روی پرده مورد نظرتان.  

ادامه مطلب »
البوم کودک 1

آلبوم تصاویر کودک

آلبوم تصاویر کودک با تصاویر بسیار زیبا که به صورت اسپشیال و منحصر به فرد طراحی شده جهت زیبایی بخشیدن به اتاق فرزندانتان. این البوم

ادامه مطلب »
طبیعت 8

تصاویر طبیعت

آلبوم تصاویر طبیعت آلبوم تصاویر طبیعت جزو زیباترین تصاویری هست که شرکت دکور پرده برای مشتریان خود طراحی کرده است با استفاده از تصاویر بکر

ادامه مطلب »
گل های سه بعدی

گل های سه بعدی-1

آلبوم گل های سه بعدی آلبوم گل های سه بعدی جزو جدیدترین طراحی هایی هست که شرکت دکور پرده برای مشتریان خود طراحی کرده است

ادامه مطلب »
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x