استفاده از پرده سلطنتی در دکوراسیون خانه

پرده سلطنتی معمولا با طرح های پیچیده و شلوغ برای ایجاد فضای لوکس و کلاسیک در دکوراسیون داخلی استفاده می شود .بهترین گزینه برای ایجاد فضای لوکس در خانه استفاده از پرده های والان دار با پارچه های مخملی می باشد که به محیط فضای سلطنتی و لوکسی را برای گفتگوهای مهمانی های رسمی می بخشد . حجم پارچه پرده سلطنتی بسیار بالاست ومعمولا روی پنجره ثابت نصب می شوند.  طراحان داخلی استفاده از پرده های والان دار را گزینه مناسب برای ایجاد دکوراسیون سلطنتی و کلاسیک مورد پسند افراد می دانند .اندازه والان در پرده های سلطنتی بسیار بزرگ بوده و قسمت زیادی از پرده را می پوشاند .

ترکیب رنگ مناسب برای انتخاب پرده سلطنتی

انتخاب رنگ مناسب درزیباتر نشان دادن پرده نقش مهمی را ایفا می کند . قبل از انتخاب رنگ مناسب برای پرده خانه توجه به سبک چیدمان وسایل خانه ، دکوراسیون داخلی ، رنگ دیوارها و مبلمان از اهمیت خاصی برخوردار بوده و بهتر است رنگ پرده با این عناصر هماهنگی لازم را داشته باشد . در انتخاب رنگ پرده سلطنتی استفاده از ترکیب دو رنگ قهوه ای و آبی فیروزه ای جلوه خاص و لوکسی را به فضای داخلی خانه شما می دهند . به راحتی می توان با انتخاب پارچه های پرده با این ترکیب رنگ فضای شیک و کلاسیکی را در منزل خود ایجاد کنید . رنگ زرشکی نیز برای افرادی که دوست دارند فضای دکوراسیون داخلی منزل را پر انرژی و لوکس جلوه دهند ،بسیار کاربردی است .

برای دوخت پرده سلطنتی چه نوع پارچه ای کاربرد دارد

انتخاب پارچه مناسب برای دوخت پرده سلطنتی برای ایجاد فضای شیک و کلاسیک اهمیت زیادی دارد.پیشنهاد طراحان داخلی استفاده از ساتن های براق به همراه پارچه های مخملی می باشد که به خوبی می تواند فضای داخلی را لوکس و شیک جلوه دهند . ترکیب پارچه های مخملی و پارچه های حریر و ساتن های براق در ایجاد این فضا کمک فراوانی را خواهد کرد ، البته نوع دوخت پرده نیز از اهمیت بالایی برخوردار است . برای ایجاد فضای شیک و رسمی استفاده از پرده های والان دار برای دوخت پرده سلطنتی پرکاربرد می باشد .پرده سلطنتی

اندازه مناسب پرده سلطنتی در دکوراسیون داخلی

انتخاب مدل مناسب پرده و رنگ آن همیشه دراولویت خریداران بوده اما درکنار این دو عامل اندازه و ابعاد مناسب پرده نیز در زیبایی و جلوه هرچه بیشتر فضای داخلی منزل تاثیرگزار بمی باشد.برای داشتن فضای لوکس و کلاسیک بهتر است از پرده های بلند با ابعاد مناسب استفاده کنید .اندازه پرده سلطنتی را باید تا روی زمین در نظر داشته باشید زیرا جلوه بی نظیر و خاصی را به دکوراسیون کلاسیک خانه شما می بخشد .

استفاده از قاب در پرده سلطنتی

از قسمت های مهمی که معمولا برای پرده های سلطنتی کاربردی هستند،استفاده از قاب و کتیبه های منبت کاری شده پرده می باشند . کاربرد این کتیبه ها برای پوشاندن قسمت بالای پرده ها می باشد و هم چنین چوب پرده و قسمت هایی از سقف را که احتمالا دارای سوراخ و لکه می باشد را مخفی می کند .استفاده از این کتیبه های زیبا نقش تاثیرگزاری را در ایجاد فضای کلاسیک و سلطنتی دردکوراسیون داخلی دارد و به راحتی و هزینه کم می توان از این تزیینات زیبا ظاهری لوکس و خاص را به فضای خانه خود بخشید.

توصیه های لازم در انتخاب پرده سلطنتی

در صورتی که فضایی را برای پذیرایی از مهمان های خود در نظر گرفته اید و به عنوان اتاق رسمی دکوراسیون کلاسیک و لوکسی را برای آن انتخاب کرده اید ، برای انتخاب پرده سلطنتی بهتر است از پارچه های ابریشمی و مخملی برای این اتاق استفاده کنید . این پارچه ها به نسبت پارچه های حریری  از وزن بیشتری برخوردار بوده و حالت بهتری را به خود می گیرند .

بنابراین بهتر است در اتاق های رسمی خود از این نوع پارچه و تولید کننده پرده زبرا برای جلوه هرچه بیشتر و دلنشین کردن فضای پذیرایی استفاده کنید .استفاده از والان در پرده های سلطنتی تاثیر بسیاری در زیبایی و شیک بودن آن در فضاهای رسمی و کلاسیک منزل به همراه دارد .استفاده از ابزار و یراق ها و تزیئنات مناسب در پرده در ایجاد فضای زیبا نقش فراوانی را خواهند داشت .

 

مقالات مرتبط

0 0 رای ها
امتیاز دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

فهرست مطالب

آلبوم تصاویر ایفل

آلبوم تصاویر ایفل با تصاویر بسیار جدبد و زیبا که ساخته و گردآوری شده جهت چاپ و استفاده روی پرده مورد نظرتان.  

ادامه مطلب »
البوم کودک 1

آلبوم تصاویر کودک

آلبوم تصاویر کودک با تصاویر بسیار زیبا که به صورت اسپشیال و منحصر به فرد طراحی شده جهت زیبایی بخشیدن به اتاق فرزندانتان. این البوم

ادامه مطلب »
طبیعت 8

تصاویر طبیعت

آلبوم تصاویر طبیعت آلبوم تصاویر طبیعت جزو زیباترین تصاویری هست که شرکت دکور پرده برای مشتریان خود طراحی کرده است با استفاده از تصاویر بکر

ادامه مطلب »
گل های سه بعدی

گل های سه بعدی-1

آلبوم گل های سه بعدی آلبوم گل های سه بعدی جزو جدیدترین طراحی هایی هست که شرکت دکور پرده برای مشتریان خود طراحی کرده است

ادامه مطلب »
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x