انواع کتیبه پرده و تاثیر آن در زیبایی خانه

کتیبه پرده یا قاب پرده ، ابزاری مدرن و شیک در دکوراسیون با ویژگی های منحصر به فرد می باشد که معمولا در قسمت بالای پرده نصب می شود . کتیبه پرده جلوه خاصی را به دکوراسیون و پرده انتخابی می دهد . از مهم ترین ویژگی های استفاده از کتیبه پرده علاوه بر زیبایی ، برای پوشاندن میله پرده و دیده نشدن آن ها کاربرد دارد .

انواع کتیبه پرده

کتیبه پرده و قاب ها معمولا از چوب یا پلاستیک با کیفیت های متفاوت در طرح ها و رنگ های مختلف برای انواع پرده ها ساخته می شوند .کتیبه پرده را می توان با تمامی پرده های کوتاه و بلند هماهنگ کرد و آن را با انواع پرده از ساده گرفته تا پرده های سلطنتی و زیبا مزین کرد . قیمت قاب های پرده بسیار مناسب ومقرون به صرفه می باشد . افرادی که می خواهند با صرف کم ترین هزینه زیبایی و جلوه خاص و مدرن را به منزل خود وارد کنند کافی است از قاب ها و کتیبه های پرده استفاده کنند .

کتیبه پرده به دلیل تنوع در طرح ، دوام و مقاومت بالای و قیمت های مناسب و ایده آل می تواند جایگزین مناسبی برای ابزارهای ساختمانی قدیمی چون قرنیز و گچ محسوب شود .استفاده از قاب های پلاستیکی و چوبی علاوه بر مخفی کردن چوب پرده و سوراخ و لکه های احتمالی سقف باعث زیبایی و جلوه هرچه بیشتر پرده شما می شود .

کتیبه پرده

مزایای استفاده از قاب پرده در دکوراسیون

قاب های پلاستیکی و منبت کاری از پرکاربردترین انواع کتیبه پرده محسوب می شود . قاب های پلاستیکی به دلیل قیمت مناسب و باورنکردنی با ورود به بازار توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کردند . قاب های پلاستیکی پرده بدون هیچ خرابکاری در بالای پرده مورد نظر نصب شده و زیبایی و شیک بودن را به پرده شما القا می کند . قاب های پلاستیکی پرده علاوه بر قیمت مناسب ، بسیار خوش ساخت و باکیفیت بوده و از مهم ترین ویژگی این قاب ها ضد آب بودن آن هاست . پس به راحتی و بدون هیچ دغدغه ای می توانید در هنگام نظافت و شستشوی پرده ، قاب آن را بدون هیچ آسیبی تمیز کنید .

اکثر افرادی که برای خرید قاب های پرده ، به پرده فروشی ها مراجعه می کنند ، دنبال کتیبه های منبت کاری شده هستند . این کتیبه ها به دلیل اینکه هنرهای دستی بر روی آن ها حک شده بیشتر مورد استقبال افراد قرار گرفته است . قیمت مناسب و طرح و نقش های سنتی و زیبا که با ظرافت خاصی بر روی آن ها حک شده باعث می شود که ساده ترین پرده هارا به شیک ترین و مدرن ترین پرده ها تبدیل نماید . نصب این نوع از کتیبه ها زیبایی خاصی را به دکوراسیون منزل شما می دهد .

 ویژگی کلی کتیبه پرده دردکوراسیون خانه

قاب و کتیبه پرده به دلیل ظرافت و زیبایی و جلوه خاص بسیار مورد توجه خریداران قرار گرفته است . کتیبه های منبت کاری شده و قاب های پلاستیکی در طرح ها و رنگ های مختلف برای هماهنگ کردن با پرده های متنوع در بازار موجود است . از مهم ترین ویژگی های کتیبه و قاب های پرده به قیمت های ایده آل و مقرون به صرفه آن ها می توان اشاره کرد که جایگزین مناسبی برای گچ بری های گران قیمت و پرهزینه می باشد .یکی دیگر از ویژگی های مهم استفاده از این کتیبه ها در دکوراسیون خانه این است که می توان چوب پرده و قسمت بالای پرده را به خوبی پوشاند و نمای زیبایی را به پرده خریداری شده با انتخاب مناسب قاب پرده می دهد .

نقش کتیبه در زیبایی پرده خانه

یکی از قسمت هایی که در اغلب پرده ها به کار برده می شود استفاده از کتیبه ها در پوشاندن چوب پرده و سایر متعلقات پرده می باشد و آن ها را از دید افراد پنهان می کند و جلوه زیبایی خاصی را به پرده خریداری شده می دهد اما نقش کتیبه ها به پوشاندن میله پرده و قسمت های بالای آن محدود نمی شود بلکه در طراحی و ارتفاع نیز نقش مهمی را ایفا می کنند . کتیبه ها در ایجاد فضای فانتزی اتاق ها نقش بسزایی را ایفا می کنند .

مقالات مرتبط

0 0 رای ها
امتیاز دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

فهرست مطالب

آلبوم تصاویر ایفل

آلبوم تصاویر ایفل با تصاویر بسیار جدبد و زیبا که ساخته و گردآوری شده جهت چاپ و استفاده روی پرده مورد نظرتان.  

ادامه مطلب »
البوم کودک 1

آلبوم تصاویر کودک

آلبوم تصاویر کودک با تصاویر بسیار زیبا که به صورت اسپشیال و منحصر به فرد طراحی شده جهت زیبایی بخشیدن به اتاق فرزندانتان. این البوم

ادامه مطلب »
طبیعت 8

تصاویر طبیعت

آلبوم تصاویر طبیعت آلبوم تصاویر طبیعت جزو زیباترین تصاویری هست که شرکت دکور پرده برای مشتریان خود طراحی کرده است با استفاده از تصاویر بکر

ادامه مطلب »
گل های سه بعدی

گل های سه بعدی-1

آلبوم گل های سه بعدی آلبوم گل های سه بعدی جزو جدیدترین طراحی هایی هست که شرکت دکور پرده برای مشتریان خود طراحی کرده است

ادامه مطلب »
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x