خرید پرده زبرا در تهران برای طراحی دکوراسیون داخلی

خرید پرده زبرا در تهران یکی دیگر از گزینه هایی ست که بسیاری از افراد برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود در اولویت خود قرار می دهند.

خرید پرده زبرا ( دبل رول ) و پرده شید ( شید رول ) به دکوراسیون داخلی خانه زیبایی خاصی می دهند . امروزه در بازار برای انتخاب پرده گزینه های فراوانی وجود دارد که جایگزین پرده های قدیمی فلزی و چوبی و پارچه ای شده اند .

ویژگی های مهم در هنگام خرید پرده زبرا در تهران

پرده زبرا ( دبل رول ) یکی از انواع پرده های شید می باشد . این پرده یکی از جدیدترین انواع پرده های تزئینی است که به صورت دولایه موازی به هم قرار گرفته است .تولید کننده پرده زبرا، پرده را به صورت دوبل و از تور و پارچه به شکل راه راه تولید می کند. از مهم ترین تفاوت های پرده زبرا با دیگر پرده های کرکره ای قابلیت سایه روشن نور را می توان عنوان کرد و هم چنین از مزایای دیگر این پرده تنوع در رنگ و طرح و جنس پارچه آن گفته می شود .

در این نوع از پرده نور را می توان از صفر تا پنجاه درجه تنظیم کرد. با به کاربردن این پرده در دکوراسیون منزل می توان نهایت استفاده از نور را داشته باشیم .تولید کننده پرده زبرا از پارچه لنین که قابلیت شستشو را براحتی دارد برای این نوع از پرده ها استفاده می کند .در فصل های سرد سال نگرانی برای عبور سرما از پنجره خود نداشته باشید زیرا به دلیل دو لایه بودن پارچه باعث حفظ انرژی در منزل شما می شود.

معمولا برای این پرده رنگ بندی های متنوعی در نظر گرفته می شود و شما برای خرید پرده زبرا در تهران معمولا از رنگ های تیره و روشن استفاده کنید. نمای فوق العاده و منحصر به فرد این پرده با اینکه به تازگی وارد بازار و دکوراسیون های داخلی ایران شده است ، طرفدارهای بسیاری را به خود اختصاص داده و بسیار مورد استقبال طراحان داخلی برای خرید پرده زبرا در تهران قرار گرفته است .

پرده شید رول چیست :

پرده شید رول یکی از انواع پرده های کرکره ای که دارای تنوع در رنگ و طرح و مناسب برای محیط های مسکونی و تجاری و هتل ها است ، پرده های شید رول می گویند . این پرده های کرکره ای معمولا دارای یک زنجیر در یک طرف ، چپ یا راست ( بنا به درخواست مشتری ) است که توسط آن بالا و پایین می رود .

ویژگی های پرده زبرا به شرح زیر می باشد :

  • قابلیت تنظیم نور و رول شدن بدون جمع شدن پرده
  • نصب آسان و راحت
  • شستشوی و نظافت راحت
  • سهولت در نگهداری و استفاده آسان از آن
  • تنوع بالا در طرح و رنگ
  • بادوام ومقاوم در برابر محیط
  • امکان نصب آن به صورت برقی یا دستی
  • سهولت در ایجاد هماهنگی بین پرده و محیط اطراف به دلیل تنوع در رنگ و طرح با خرید پرده زبرا در تهران

خرید پرده زبرا در تهران

کنترل پرده زبرا به دو صورت دستی و موتوری می باشد که در هنگام خرید پرده زبرا در تهران می توان یکی از آن ها را سفارش داد .

مکانیزم دستی

با استفاده از زنجیری که در کنار پرده قرار گرفته می توان نور محیط را تنظیم کرد.

مکانیزم موتوری

به وسیله یک موتور الکتریکی کوچک ، می شود پرده را به آن مجهز کرد و با استفاده از ریموت از فاصله دور پرده را بالا و پایین نمود و حالت های سایه و روشن را نتظیم کرد .یکی از راحت ترین روش های تنظیم حالت های پرده استفاده از مکانیزم موتوری می باشد که به راحتی می توان نور محیط را تنظیم نمود .

نکات لازم در مورد شستشوی و نصب پرده قبل از خرید پرده زبرا در تهران

همانطور که می دانیم پرده های زبرا از دولایه تور و پارچه تولید می شوند . برای شستشوی این پرده ها بهتر است حداقل یکبار در هر فصل شسته شوند تا از جمع شدن گرد و غبار جلوگیری شود . اما در مورد نحوه شستشو ، می توان به صورت هفتگی با استفاده از شامپو فرش و بخارشوی بدون بازکردن پرده در مکان خود شستشو را انجام داد . در صورتی که به صورت فصلی بخواهید پرده را بشورید ابتدا باید از پایه های نگهدارنده پرده را جدا کنید و سپس با استفاده از اسفنج آغشته به کف مواد شوینده بدون آنزیم شستشوی پرده زبرا را انجام دهید . در پایان با استفاده از فشار آب کم پرده را آبکشی و سپس آویزان کرده تا کامل خشک شود و پس از خشک شدن پرده را نصب نمایید .

مقالات مرتبط

0 0 رای ها
امتیاز دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

فهرست مطالب

آلبوم تصاویر ایفل

آلبوم تصاویر ایفل با تصاویر بسیار جدبد و زیبا که ساخته و گردآوری شده جهت چاپ و استفاده روی پرده مورد نظرتان.  

ادامه مطلب »
البوم کودک 1

آلبوم تصاویر کودک

آلبوم تصاویر کودک با تصاویر بسیار زیبا که به صورت اسپشیال و منحصر به فرد طراحی شده جهت زیبایی بخشیدن به اتاق فرزندانتان. این البوم

ادامه مطلب »
طبیعت 8

تصاویر طبیعت

آلبوم تصاویر طبیعت آلبوم تصاویر طبیعت جزو زیباترین تصاویری هست که شرکت دکور پرده برای مشتریان خود طراحی کرده است با استفاده از تصاویر بکر

ادامه مطلب »
گل های سه بعدی

گل های سه بعدی-1

آلبوم گل های سه بعدی آلبوم گل های سه بعدی جزو جدیدترین طراحی هایی هست که شرکت دکور پرده برای مشتریان خود طراحی کرده است

ادامه مطلب »
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x