طراح داخلی به چه کسی می گویند؟

طراح داخلی به عنوان هماهنگ کننده طراحی داخلی، مشاور طراحی داخلی، مدیر طراحی داخلی، طراح حرفه ای داخلی شناخته می شود.

یک طراح داخلی کسی است که با یک مشتری کار می کند تا اتاق ها و فضاهای زیبایی را ایجاد کند. مشتریان از مالکین خانه تا شرکت های بزرگ می باشند. فضاها و اتاق های طراحان داخلی، به همان اندازه متنوع می شوند، از محیط خانه های داخلی و فضای خانه به منزلگاه های هتل و عمارت های شلوغ. بدون توجه به اندازه، هر طراح داخلی برای ایجاد فضایی جذاب اما کاربردی کار می کند. در حالی که نیازهای خاص مشتری را برآورده می کند، فضاهای مکانی نیز باید امن باشند.

طراح داخلی معمولا یک پیمانکار مستقل است که باید پایه مشتری را بسازد. در برخی موارد، یک طراح برای یک شرکت بزرگتر کار می کند. در هر صورت، او باید برای ایجاد یک شهرت مثبت در صنعت و ایمن سازی کارهای آینده، صبر کند.

طراح داخلی چه کاری انجام می دهد؟

طراح داخلی فضاهای داخلی را ایجاد می کند که نیازهای مشتری را برای زیبایی شناسی، ایمنی و عملکرد تضمین می کند. با استفاده از قرار دادن مبلمان، پالت های رنگی، و دکوراسیون کارآمد، آشپزخانه هایی را ایجاد می کند که زیبا و در عین حال کاربردی باشد. عناصری مانند آثار هنری، نورپردازی، پنجره ها ،  کفپوش ها و خرید پرده زبرا باید با یکدیگر همکاری کنند تا به یک نگاه کلی که نیازهای مشتری را برآورده می کند، کمک کند.

طراح داخلی ممکن است در طراحی تجاری یا مسکونی تخصص داشته باشد یا هر دو تخصص را داشته باشد. دو طرح جدید و در حال ظهور طراحی سبز و طراحی ارگونومیک است. در طراحي ارگونومي، طراحان براي ايجاد فضاها، به ويژه محيط هاي کاري، کار مي کنند که در بسياري از روزها به کارکنان محدود شده در دفاتر کمک مي کنند. برای کارگران، طراحان فضاها و زمینه های کاری را ایجاد می کنند که موجب کاهش فشار عضلانی می شود. طراحی سبز

محل کار یک طراح داخلی مانند چیست؟

طراحان داخلی نیاز به ساعت کار انعطاف پذیر و محیط کاری متنوع دارند. برنامه ها اغلب برای نیازهای مشتری طراحی شده اند و طراحان داخلی به خانه یا کسب و کار مشتری می روند تا طرح هایی برای طراحی فضا را مورد بحث قرار دهند. پس از یک مشاوره اولیه و چند جلسه استراتژیک، طراحان از مغازه ها برای خرید مبلمان، آثار هنری و لوازم برای ایجاد فضای مورد نظر بازدید می کنند.

بیشتر طراحان داخلی فضای اداری، اتاق های جلسه برای تعامل بین مشتری و تیم طراحی ، دفتر و منطقه طراحی شده برای ایجاد عناصر داخلی را نیز دارند. احساس مثبت می تواند به موفقیت کلی در کسب و کار طراحی کمک کند.

5 مورد مهم قبل از انتخاب حرفه طراحی داخلی به عنوان شغل را باید در نظر بگیرید.

  1. توانایی درونی – اگر شما توانایی درک فضا، تعادل، هماهنگی و مقیاس را بدون آموزش داشته باشید، ممکن است که استعداد هنری لازم را برای ساختن آن در طراحی داخلی داشته باشید.
  2. . ذهنیت کسب و کار – مهمترین وظایف که باز بودن درب بازرگانی شما را شامل می شود شامل صورتحساب روزانه، صورتحساب ماهانه، پرداخت صورتحساب، ردیابی سود و زیان، تهیه و پرداخت مالیات، دستیابی به مشتریان آینده، انجام کارهای حرفه ای، نوشتن و مذاکره قرارداد، استخدام کارمندان و شرکت در جلسات کسب و کار، و همچنین حفظ و پرداخت برای تیم های حقوقی لازم، شرکت های روابط عمومی و گروه های بازاریابی می باشد.
  3. . هویت سازمانی / نام تجاری – مطمئنا، رشد کسب و کار نیاز به هزینه بالا دارد، شما نیاز به سرمایه اولیه برای معرفی شرکت خود به بازار را دارید.اگر به مهارتهای درک برای اهمیت این عناصر نیاز نداشتید، بهتر است که در یک زمینه متفاوت باشید. هر کارآفرین متوجه می شود که باید پولی را برای سرمایه گذاری داشته باشد!
  4. فروش طرح های خود – اگر نمی دانید که چگونه طرح های خود را به مشتریان احتمالی به فروش برسانید، باید برخی از دوره را بگذرانید. مهارت های ارائه شده توسط کارشناسان، داشتن خلاقیت و شجاعت، اعتماد به نفس و موقعیت های مختلف در کار را به شما توضیح می دهند.
  5. خدمات مشتری – باید تلاش کنید در وحله ی اول خدمت مورد نیاز مشتری را در هر زمان ارائه دهید. تماس های تلفنی و ایمیل ها را بلافاصله جواب دهید،حتی اگر نیاز جزئی باشد. فعال بودن باعث می شود شما در کسب و کار باقی بمانید.

مقالات مرتبط

0 0 رای ها
امتیاز دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

فهرست مطالب

آلبوم تصاویر ایفل

آلبوم تصاویر ایفل با تصاویر بسیار جدبد و زیبا که ساخته و گردآوری شده جهت چاپ و استفاده روی پرده مورد نظرتان.  

ادامه مطلب »
البوم کودک 1

آلبوم تصاویر کودک

آلبوم تصاویر کودک با تصاویر بسیار زیبا که به صورت اسپشیال و منحصر به فرد طراحی شده جهت زیبایی بخشیدن به اتاق فرزندانتان. این البوم

ادامه مطلب »
طبیعت 8

تصاویر طبیعت

آلبوم تصاویر طبیعت آلبوم تصاویر طبیعت جزو زیباترین تصاویری هست که شرکت دکور پرده برای مشتریان خود طراحی کرده است با استفاده از تصاویر بکر

ادامه مطلب »
گل های سه بعدی

گل های سه بعدی-1

آلبوم گل های سه بعدی آلبوم گل های سه بعدی جزو جدیدترین طراحی هایی هست که شرکت دکور پرده برای مشتریان خود طراحی کرده است

ادامه مطلب »
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x