لیست قیمت پرده زبرا و نحوه محاسبه آن

لیست قیمت پرده زبرا

معرفی پرده زبرا

لیست قیمت پرده زبرا که در سایت دکور پرده ارائه میشود نسبت به سایر رقبا بسیار منصفانه و رقابتی می باشد. ما همیشه در تلاشیم با ارائه قیمت های رقابتی رضایت شما مشتریان عزیز را جلب نماییم.

پرده زبرا نوع از پرده های پارچه ای و به صورت دو مکانیزم متشکل از پارچه و تور می باشد که با ظرافت خاص و به صورت خطوط موازی بافته شده است. پرده زبرا به صورت لایه های موازی بر روی هم قرار ی گیرند. پرده زبرا امکان بالا و پایین کردن دو لایه را بروی جهت تنظیم میزان نور دلخواه را برای کاربر محیا می سازد. همچین در صورت تمایل شما قادر هستید پرده را به طور کامل و یا به انداره دلخواه جمع کرده و از نور کاملی بهره مند شوید.

ناگفته نماند که این پرده ها می تواند نقش بسیار مهمی در طراحی دکوراسیون داخلی ایفا کنند. چنانچه قصد دارید دستی بر روی کلکسیون داخلی منزل خود بکشید می توانید این پرده را جزئی از ایده های موثر در زیبایی دکوراسیون نمای داخلی منزل خود به حساب بیاورید. پرده زبرا به سبب طراحی منحصر به فرد جایگزینی برای پرده های کرکره ای به شمار می روند که به ظرافت و زیبایی هر چه بیشتر آن افزوده شده است.

اگر قصد خرید این نوع پرده را دارین می توان با سلیقه دلخواه و به کمک لیست قیمت پرده زبرا محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. از آنجایی که در لیست قیمت  پرده زبرا نوع و دیگر خصوصیات آن ذکر شده شما با راحتی می توانید با مقایسه انواع آن دست به انتخاب بزنید. تنوع مدل های پرده زبرا به گونه ای هستند که به راحتی قابل نصب در پذیرایی و سایر اتاق های منزل خودتان بوده و یا حتی در درون دفتر کار خود می توانید استفاده کنید.

گاهی لازم است برای یک انتخاب ایده آل لیستی از قیمت انبوه محصولات پرده ها یا همان لیست قیمت پرده زبرا را دراختیار داشته باشیم تا بتوانیم با مقایسه ظاهری و ویژگی های انواع پرده ها در کنار هم با توجه به قیمت های متفاوت یکایک پرده ها را بررسی کنیم.

لیست قیمت پرده زبرا

نحوه محاسبه لیست قیمت پرده زبرا

یکی از مهم ترین نکاتی که برای خرید پرده زبرا باید به آن توجه داشته باشید چگونگی و نحوه محاسبه قیمت تمام شده پرده زبرا و در نهایت در اختیار داشتن لیست قیمت پرده زبرا خواهد بود.

یکی از مهم ترین عواملی که قیمت پرده زبرا را تعیین می کند جنس پارچه استفاده شده در آن می باشد. جنس پارچه پرده زبرا از مهم ترین عوامل تعیین کننده قیمت آن در لیست قیمت پرده زبرا می باشد. معمولا پارچه های این محصول در انواع چاپی و مدل های گل دوزی شده ،ساده بدون طرح و ساده طرح دار عرضه می شود. اگر شما در انتخاب نمونه های دلخواهتان بسیار حساس بوده و یا انتخاب برایتان دشوار است می توانید از مشاوررین و کارشناسان طراحی دکوراسیون داخلی کمک بگیرید. کارشناسان طراحی دکوراسیون داخلی ضمن در دست داشتن کاتالوگ و نمونه های متفاوت پرده زبرا، توضیحات کاملی را در این خصوص به شما ارائه داده و می توانید جنس و تنوع محصولات را مشاهده کنید.

عامل دیگری که در قیمت پرده زبرا تاثیر گذاراست متراژ آن بر حسب متر مربع می باشد. مسلما هر چه متراژ بیش تر باشد قیمت آن نیز بر حسب مترمربع افزایش پیدا می کند. در لیست قیمت پرده زبرا قیمت هر متر مربع برای هر محصول در نظر گرفته شده است. قبل از اینکه قیمت نهایی پرده تعیین شود می بایست شما سایز و اندازه پنجره های خود را داشته باشید. البته کارشناسان پنجره های شما را اندازه گیری خواهند کرد اما خود شما نیز می توانید این کار را انجام دهید.

نحوه استفاده از پرده زبرا

تنظیم پرده زبرا به دو روش امکان پذیر است:

حالت دستی : در این روش به کمک نوارهایی که در کنار پرده تعبیه شده به راحتی می توانید میزان نور را تنظیم کنید

حالت کنترلی : در این روش سیستم ریموت کنترل پرده زبرا مجهر به یک موتور الکتیریکی بسیار کوچک است که به واسطه آن می توان به صورت اتوماتیک میزان روشنایی را تنظیم کرده و یه به صورت کامل آن را جمع کنید.

مقالات مرتبط

5 1 رای
امتیاز دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

فهرست مطالب

آلبوم تصاویر ایفل

آلبوم تصاویر ایفل با تصاویر بسیار جدبد و زیبا که ساخته و گردآوری شده جهت چاپ و استفاده روی پرده مورد نظرتان.  

ادامه مطلب »
البوم کودک 1

آلبوم تصاویر کودک

آلبوم تصاویر کودک با تصاویر بسیار زیبا که به صورت اسپشیال و منحصر به فرد طراحی شده جهت زیبایی بخشیدن به اتاق فرزندانتان. این البوم

ادامه مطلب »
طبیعت 8

تصاویر طبیعت

آلبوم تصاویر طبیعت آلبوم تصاویر طبیعت جزو زیباترین تصاویری هست که شرکت دکور پرده برای مشتریان خود طراحی کرده است با استفاده از تصاویر بکر

ادامه مطلب »
گل های سه بعدی

گل های سه بعدی-1

آلبوم گل های سه بعدی آلبوم گل های سه بعدی جزو جدیدترین طراحی هایی هست که شرکت دکور پرده برای مشتریان خود طراحی کرده است

ادامه مطلب »
1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x