پرده های تصویری و انواع آن

پرده های تصویری یکی دیگر از انواع پرده هایی ست که برای زیبایی هر چه بیشتر دکوراسیون داخلی استفاده می شوند. امروزه طراحی دکوراسیون اغلب منازل و مکان های دیگر به گونه ایست که رنگ و لوازم اشیا به کار رفته در داخل منزل و به طور کلی دکوارسیون داخلی خانه با هر نوع پرده ای همخوانی لازم را ندارند. از طرف دیگر پرده های قدیمی که مورد استفاده قرار می گرفتند نمی توانند با سلیقه جدید افراد در یک راستا باشند.

اهمیت پرده های تصویری

از گذشته تا کنون یکی از دغدغه های اصلی خانوم های خانه دار طراحی یک دکوراسیون جذاب برای منازل خودشان بوده است. دکوراسیون خانه کاملا سلیقه ای ست و از ابزارها و وسایل مختلفی می توان برای تزیین و طراحی آن انتخاب کرد. یکی از ابزارها و لوازمی که در ایجاد یک دکوراسیون شیک و قابل پسند نقش ایفا می کنند پرده ها هستند. انتخاب نوع و طرح پرده مناسب می تواند فضایی شیک را اللخصوص برای اتاق های نشیمن ایجاد کند. به طور معمول افراد به دنبال پرده هایی هستند که علاوه بر اینکه  سبب زیبایی و زینت منزلشان می شود بلکه این نوع پرده ها متناسب با فضای منزلشان طراحی شده باشد.

برای انتخاب یک پرده مناسب و ایده آل برای منزل صرفا نباید آن ها را تنها به عنوان مانعی در برابر گرما و نور در نظر گرفت بلکه باید این پرده متناسب با فضایی انتخاب شود که با روحیات ساکنین آن کاملا سازگاری داشه باشد.

پرده های تصویری از زیباترین نوع پرده ها در طرح ها و نوع متفاوتی هستند و حتی متناسب با تمامی مکان های تجاری و …طراحی و تولید می گردند که هر کدام از این نوع پرده ها ویژگی ها و مشخصات خاص خود را دارا هستند. در پرده های تصویری امکان درج انواع تصویر با فضای متناسب و گوناگون وجود دارد و هر شخصی می تواند با توجه به فضای داخلی منزل خود تصویر متناسب با آن را در خواست کند. کیفیت پرده های تصویری در حدی قابل وصف است که در برابر نور و گرمای تابسی خورسید مقاوم بوده و بدو آن که از کیفیت و رنگ آن ها کاسه شود به راحتی قابل شستشو هستند.

ویژگی های پرده های تصویری

یکی از مهم ترین مواردی که در انتخاب پرده های تصویری باید به آن توجه کرد انتخاب تصویر متناسب با فضای داخلی ست. زیرا پرده یک عنصراساسی برای تزیین فضاهای مختلف خانه است . برای مثال برای تزیین اتاق کودک باید از پرده هایی استفاده کرد که متناسب با روحیات کودکتان باشد و قطعا پرده ای که برای تززین اتاق کودک مورد استفاده قرار می گیرد با پرده ای که باید برای اتاق حال یا نشیمن در نظر گرفت کاملا متفاوت است.

انواع پرده های تصویری

پرده های تصویری در انواع مختلفی طراحی می شوند. تصاویری که بر روی این پرده ها درج می شوند متناسب با فضاهای داخلی اتاق طراحی می شوند. تصاویر کارتونی برای اتاق خواب ها و اتاق های کودک و تصاویر منظره ای برای اتاق های نشیمن و پذیرایی. البته ناگفته نماند که تصاویری که برای این پرده ها انتخاب می شوند می بایست به گونه ای باشد که علاوه بر ایجاد یک فضای دلنشین ، زیبایی منحصر به فردی را نیز برای اتاق به ارمغان بیاورد.

در تولید پرده های تصویری منظره ای از مناظر زیبا و تصاویری استفاده می شود که هر بیننده ای را به خود جذب می نماید. جذابیت پرده های تصویری سبب شد تا بسیاری از افراد استقبال بیشتری از نوع پرده ها بکنند.

پرده های تصویری به صورت پرده های لوردراپه، بامبو، ریسه، کرکره فلزی و شید رولی نیز وچود دارند. پرده های تصویری به گونه ای طراحی می شوند که به راحتی بر روی انواع پرده ها درج شده و متناسب با نیاز مشتریان گستره تنوعی بیشتری دارند.

برای انتخاب پرده تصویری متناسب نیز می توانید با اشخاصی که در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی منزل تجربه کافی دارند کمک بگیرید و از ایده های آنان نیز استفاده کنید. پرده های تصویری نقش بسیار مهمی را در زیبایی منزل تان ایفا می کنند.

مقالات مرتبط

0 0 رای ها
امتیاز دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

فهرست مطالب

آلبوم تصاویر ایفل

آلبوم تصاویر ایفل با تصاویر بسیار جدبد و زیبا که ساخته و گردآوری شده جهت چاپ و استفاده روی پرده مورد نظرتان.  

ادامه مطلب »
البوم کودک 1

آلبوم تصاویر کودک

آلبوم تصاویر کودک با تصاویر بسیار زیبا که به صورت اسپشیال و منحصر به فرد طراحی شده جهت زیبایی بخشیدن به اتاق فرزندانتان. این البوم

ادامه مطلب »
طبیعت 8

تصاویر طبیعت

آلبوم تصاویر طبیعت آلبوم تصاویر طبیعت جزو زیباترین تصاویری هست که شرکت دکور پرده برای مشتریان خود طراحی کرده است با استفاده از تصاویر بکر

ادامه مطلب »
گل های سه بعدی

گل های سه بعدی-1

آلبوم گل های سه بعدی آلبوم گل های سه بعدی جزو جدیدترین طراحی هایی هست که شرکت دکور پرده برای مشتریان خود طراحی کرده است

ادامه مطلب »
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x