پرده کرکره

پرده کرکره که یکی از انواع پرده مدرن است سالهاست در کشور ما مورد استفاده قرار میگیرد قدمت این پرده حتی به پیش از انقلاب برمیگردد در انوع  و رنگهای مختلفی عرضه میشود.

چرا باید از این پرده استفاده کنیم :

این محصول  از آلومنیوم ساخته میشود و فوق العاده تمییز کردن آن ساده میباشد و در ضمن چون از جنس فلز میباشد قابل اشتعال نمی باشد فوق العاده استاندارد و زیبا میباشد البته نام دیگر آن پرده سوئدی میباشد.

"<yoastmark

پرده سوئدی:

این پرده ها  در تمام خانه های آمریکا بصورت پلتفرم استاندارد نصب میباشد .

نکاتی در مورد تولید :

ما توانایی تولید انواع آن را حتی بصورت چند رنگ را دارد البته کمی به قیمت  افزوده میشود شایان ذکر است حداکثر عرض این پرده ها با توجه به محدودیت دستگاه  حداکثر 225 سانت میباشد. دستگاه تولید این پرده بطول تقریبی 5 متر نیاز به فضای لازم جهت تولید و سپس مونتاژ پرده دارد البته دستگاه ها در انواع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک و دستی تقسیم میشود.

 ضایعات آلومنیوم و پرده :

یک نکته جالب اینکه این پرده ها رو برخی افراد وقتی خراب میشود به عنوان ضایعات آلومنیوم به قیمتی خوب میخرن پس شما پرده ای خریداری کردید که در آینده ارزشمند است و بعنوان ضایعات آلومنیوم قابل فروش است.در بعضی مواقع از فروش انها سود هم خواهید کرد.

در پایان :

اگر بدنبال یک پرده شیک با قابلیت های منحصر بفرد تنظیم نور هستید این پرده یکی از بهترین پردهای روز و مدرن با ویژگیهای منحصر بفرد است البته در ایران بیشتر در ادارات وشرکتها مورد استفاده قرار میگیرید در منازل هم بیشتر در آشپزخانه مورد استفاده قرار میگیرد.مدت زمان لازم برای تولید این پرده در صورت عادی بودن سفارش بین 2 تا 4 روز کاری بطول می انجامد البته در صورتی که مشتری عجله داشته باشد شرکت توانایی تولید یک روزه هم دارد.

 

 

مقالات مرتبط

0 0 رای ها
امتیاز دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

فهرست مطالب

آلبوم تصاویر ایفل

آلبوم تصاویر ایفل با تصاویر بسیار جدبد و زیبا که ساخته و گردآوری شده جهت چاپ و استفاده روی پرده مورد نظرتان.  

ادامه مطلب »
البوم کودک 1

آلبوم تصاویر کودک

آلبوم تصاویر کودک با تصاویر بسیار زیبا که به صورت اسپشیال و منحصر به فرد طراحی شده جهت زیبایی بخشیدن به اتاق فرزندانتان. این البوم

ادامه مطلب »
طبیعت 8

تصاویر طبیعت

آلبوم تصاویر طبیعت آلبوم تصاویر طبیعت جزو زیباترین تصاویری هست که شرکت دکور پرده برای مشتریان خود طراحی کرده است با استفاده از تصاویر بکر

ادامه مطلب »
گل های سه بعدی

گل های سه بعدی-1

آلبوم گل های سه بعدی آلبوم گل های سه بعدی جزو جدیدترین طراحی هایی هست که شرکت دکور پرده برای مشتریان خود طراحی کرده است

ادامه مطلب »
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x