چرا از پارچه زبرا استفاده کنیم؟

تعریف پارچه زبرا

پارچه زبرا یک جایگزین بسیار مدرن برای پنجره های افقی است. شامل سایه های غلتکی است که به شما اجازه می دهد تا نور عبوری از پرده را تغییر دهید.
پارچه زبرا این امکان را برای شما فراهم میکند تا نور طبیعی را به سادگی با کشیدن زنجیری که به پارچه زبرا متصل است تنظیم کنید. می توان سایه های غلتکی پرده زبرا را،کمی کم رنگ کرد تا نور کمی را به اتاق برساند. سایه های پرده زبرا علاوه بر پنجره اتاق نشیمن، یک سایه چرخشی معمولی یا افقی کور در اتاق ایجاد می کند.

آیا شما به دنبال پوشش های با کیفیت بالا برای پوشیدن منطقه زندگی خود هستید؟ اگر چه صاحب خانه ها معمولا در مورد انتخاب پرده ها یا پرده های سنتی در مورد انتخاب پنجره ها برای پنجره های خود فکر می کنند، گزینه های متعددی وجود دارد که می تواند یک سبک خسته کننده یا خفیف را تحریک کند. اگر شما به دنبال یک طراحی کلاسیک منحصر به فرد هستید، در اینجا برخی از گزینه های که با هر نظر هماهنگ می شوند. پرده برای یک فضای داخلی موفق ضروری است. پرده ها، پارچه های تزئینی، سایه ها و کرکره ها همه سبک ها، کنترل نور و حریم خصوصی را به اتاق اضافه می کنند. پرده باید با رنگ و سبک مبلمان همخوانی داشته باشد، که باعث ایجاد حس هماهنگی شود. پرده می تواند پیچیده یا ساده باشد، بسته به طرح کلی اتاق و بودجه شما دارد.

شایع ترین انواع پرده ها، پرده زبرا ، پرده کرکره ،  پرده کرکره فلزی ، پرده کرکره چوبی و پرده شید دو مکانیزم می باشد. گاهی خرید پرده زبرا مناسب تنها چیزی است که اتاق شما را منحصر به فرد می کند. شما مجبور نیستید برای انعطاف و رنگ مناسب ایده آل پول زیادی را خرج کنید. پرده زبرا مناسب هر نوع بودجه است، ما در مورد صرفه جویی در وقت و هزینه  بسیار جدی هستیم با حمل و نقل رایگان، نصب رایگان و تضمین قیمت  با ما همراه باشید

پارچه زبرا سایه های شاداب به یک اتاق کامل اضافه می کند. به همین دلیل است که:

  • تمیز و مدرن در سبک

برای اتاق خواب یا اتاق رسانه، رنگ تیره انتخاب کنید،

  • ساخته شده از پلی استر با دوام و مقاوم

سایه های پرده زبرا مناسب برای پنجره های بزرگ و یا درب های فرانسوی و در اتاق های سقف Cathedral.

  • نور Gap

عرض پارچه باریک تر از طول کامل سایه لوله و اجزای آن کاست Valance است. پارچه 1 1/2 تا 1/5/8 اینچ باریک تر از عرض سایه / کاستا خواهد بود.

پارچه زبرا

پارچه زبرا چطور کار می کند؟

پارچه زبرا توسط یک زنجیر جانبی عمل می کنند که به شما اجازه می دهد سایه را مانور دهید تا بتوانید از این طریق نوارها را ببینید و یا می توانید سایه ایجاد شده و نور را به طور کامل از بین ببرید. زنجیرهای جانبی تطبیق خواهند یافت و همچنین نرده های پایین. ارتقاء افزوده شده که با تمام سایه های غلتک پرده زبرا همراه است، یک کانسار مشابه است. پارچه زبرا، سایه ای به شما می دهد که حریم خصوصی شما را با فیلتر نور، نگاه مدرن  همانطور که دوست دارید زیبا میکند. طیف وسیعی از بافت های رنگی خود را که در نمونه های پارچه ای موجود است، کاوش کنید و از حمل و نقل رایگان در سفارش خود لذت ببرید! اتاق خود را با این پوشش غیر سنتی پوشش دهید.

جزئیات محصول پارچه زبرا

فیلترهای نور پرده زبرا سایه های شفاف همچنین به عنوان سایه های انتقالی شناخته می شوند. آنها پارچه های پارچه ای خالص و سبک را در یک سایه قرار می دهند که یک الگوی سبز مانند را ایجاد می کنند. بنابراین در حالی که آنها را مانند سایه های سنتی بالا می برید، شما همچنین می توانید بخش های جلو و عقب را برای حفظ حریم خصوصی و یا اجازه دادن به برخی از نور از طریق فیلتر را انتخاب کنید. در طول روز، سایه ها را باز کنید و دیدنی باورنکردنی را بدست آورید و شما می توانید آنها را تا حدودی برای محافظت از خانواده و خانه خود از اشعه های مضر UV و نور شدید و یا بسته شدن آنها را به طور کامل در شب برای حفظ حریم خصوصی شما نیاز دارید.

دکورپرده بهترین تولید کننده پرده زبرا – پرده رومن – پرده ورمن – پرده کرکره و…. در ایران می باشد.

مقالات مرتبط

0 0 رای ها
امتیاز دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

فهرست مطالب

آلبوم تصاویر ایفل

آلبوم تصاویر ایفل با تصاویر بسیار جدبد و زیبا که ساخته و گردآوری شده جهت چاپ و استفاده روی پرده مورد نظرتان.  

ادامه مطلب »
البوم کودک 1

آلبوم تصاویر کودک

آلبوم تصاویر کودک با تصاویر بسیار زیبا که به صورت اسپشیال و منحصر به فرد طراحی شده جهت زیبایی بخشیدن به اتاق فرزندانتان. این البوم

ادامه مطلب »
طبیعت 8

تصاویر طبیعت

آلبوم تصاویر طبیعت آلبوم تصاویر طبیعت جزو زیباترین تصاویری هست که شرکت دکور پرده برای مشتریان خود طراحی کرده است با استفاده از تصاویر بکر

ادامه مطلب »
گل های سه بعدی

گل های سه بعدی-1

آلبوم گل های سه بعدی آلبوم گل های سه بعدی جزو جدیدترین طراحی هایی هست که شرکت دکور پرده برای مشتریان خود طراحی کرده است

ادامه مطلب »
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x