هنر دکوراسیون داخلی شامل تمام اشیاء ثابت و متحرک زینتی است که بخش جدایی ناپذیر از هر فضا را تشکیل می دهند. لازم به یادآوری است که بسیاری از آنچه امروز به عنوان هنر، طبقه بندی شده و در گالری ها و موزه ها به نمایش گذاشته می شود، در اصل برای دکوراسیون داخلی استفاده می شود.

نقاشی ها معمولا بر اساس اندازه و به طور مرتب بر اساس موضوع توسط نقاش ها انجام میشود. مجسمه سازان در سنگ یا برنز، انواع فلزات تزئینی را ساخته اند. بسیاری از معماران داخلی، از جمله لوازم جانبی، مبلمان، سفال ، نقره، فرش و پرده را طراحی کرده اند. آینه ها برای اضافه کردن فضای داخلی به کار گرفته شده اند.

استفاده از عتیقه به عنوان دکوراسیون در اغلب دوره ها غیرعادی بود. بازار هنر از همان ابتدا به منظور ارائه هر دو اثر جدید و عتیقه برای دکوراسیون داخلی، وجود داشته است.

در گذشته تاریخی اخیر، هر گونه دکوری ، متعلق به اشخاص غنی و قدرتمند، مورد توجه قرار گرفته است. هنوز هم اخیرا مجموعه ای از مبلمان داخلی گذشته از سوی موزه ها و گالری ها، مورد مطالعه قرار گرفته اند. با این وجود جدایی از چنین اشیائی در گالری ها منجر به سوء تفاهم بیشتر در مورد اهداف اصلی آنها شده است؛ و تقسیم هنر توسط مدیران موزه به هنرهای زیبا و هنرهای تزئینی (یا صنعتی) کمک کرده است تا تابع اصلی مبلمان داخلی را مبهم نماید.

تا حدودی نگرش فعلی ناشی از افزایش مجموعه متخصص از دهه 1840 است. به عنوان مثال، چینی و نقره، دیگر اهداف اصلی خود را به عنوان بخشی از مبلمان خانگی تحقق نمی یابند، اما در کابینت ها جمع آوری می شوند، زیرا بسیار ارزشمند هستند. به همین ترتیب، چهره های کوچک چینی ، که در اصل بخشی از دکوراسیون میز و بخش جدایی ناپذیری از یک سرویس است، در حال حاضر بسیار ارزشمند هستند تا استفاده شوند.

مفهوم طراحی داخلی به لحاظ تاریخی به عنوان بخشی از یک روش زندگی کشاورزی تعیین شده است. چادرهای مردم عشایری برای فرم های دائمی تر دکوراسیون مناسب نبودند. با این حال، در میان عشایر آسیای میانه، فرش ها و قالی ها برای تزئین و راحتی در چادرها و خانه ها مورد استفاده قرار می گیرند که معمولا از پوشش کف استفاده می کنند و این شکل اصلی هنر مردم است. قدیمی ترین فرش عشایری که در مغولستان مرکزی یافت می شود، به قرن پنجم پیش از میلاد می رسد.

افرادی که در غارها زندگی می کردند، دیوارها را با نقاشی هایی که در حدود 20000 سال پیش بود، تزئین می کردند، قطعا برای دکوراسیون داخلی غار بوده است.

دکوراسیون داخلی

افرادی هستند که دکوراسیون داخلی خانه را به عنوان یک سرگرمی در نظر می گیرند. افرادی که احزاب زیادی را در خانه هایشان ترتیب می دهند، از دکوراسیون استفاده می کنند تا خلق و خوی را تنظیم کنند و همچنین مسیر را هدایت کنند. تزئین خانه حس لذت بخشی برای فردی که آن را انجام می دهد، دارد.

در سبک کلی، هر مکانی هدف و سبک خود را دارد، باید به عملکرد خاص اتاق ها نیز توجه کرد. در خانه های مدرن، اتاق نشیمن اغلب “اتاق بزرگ” است که در کنار آشپزخانه و قسمت ناهارخوری همسو است. یکی از اولین ملاحظات، انتخاب یک نقطه کانونی برای اتاق نشیمن و به ویژه جایی است که شما می خواهید زمینه های مکالمه ایجاد کنید. انتخاب و ترتیب مبلمان اتاق نشیمن باید این عنصر را در ذهن داشته باشد.

شما یک سوم زندگی خود را در اتاق خواب صرف می کنید، با انتخاب تخت و دیگر مبلمان اتاق خواب شروع کنید. خرید یک تشک و بالش با کیفیت خوب همیشه سرمایه گذاری مناسبی است.

انتخاب رنگ در یک اتاق خواب حیاتی است. نورپردازی اتاق خواب برای تنظیم خلق و خوی مناسب، و همچنین برای اجازه دادن به خواندن و لباس پوشیدن در فضا مهم است.

برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق کودک، معمول است که از تم هایی برای پسران و دختران استفاده کنند. دکوراسیون داخلی مهد کودک دارای نیازهای تزئینی خود است.

طبقه بندی و ذخیره سازی وسایل مورد استفاده در طراحی یک فضا مهم است.

انتخاب مبلمان مناسب می تواند برای یک اتاق ناهار خوری و اتاق نشیمن بسیار مهم باشد. دیگر عناصر مهم خرید پرده زبرا ، خرید صندلی و لوستر است که به شما کمک می کنند تا سبک خود را تعیین کنید.

در نهایت، میتوانید برای اطلاع از لیست قیمت پرده کرکره و لیست قیمت پرده زبرا با ما تماس بگیرید.

مقالات مرتبط

0 0 رای ها
امتیاز دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

فهرست مطالب

آلبوم تصاویر ایفل

آلبوم تصاویر ایفل با تصاویر بسیار جدبد و زیبا که ساخته و گردآوری شده جهت چاپ و استفاده روی پرده مورد نظرتان.  

ادامه مطلب »
البوم کودک 1

آلبوم تصاویر کودک

آلبوم تصاویر کودک با تصاویر بسیار زیبا که به صورت اسپشیال و منحصر به فرد طراحی شده جهت زیبایی بخشیدن به اتاق فرزندانتان. این البوم

ادامه مطلب »
طبیعت 8

تصاویر طبیعت

آلبوم تصاویر طبیعت آلبوم تصاویر طبیعت جزو زیباترین تصاویری هست که شرکت دکور پرده برای مشتریان خود طراحی کرده است با استفاده از تصاویر بکر

ادامه مطلب »
گل های سه بعدی

گل های سه بعدی-1

آلبوم گل های سه بعدی آلبوم گل های سه بعدی جزو جدیدترین طراحی هایی هست که شرکت دکور پرده برای مشتریان خود طراحی کرده است

ادامه مطلب »
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x