مقایسه دکوراتور داخلی با طراحی داخلی

اصول اولیه دکوراتور داخلی خانه، از جمله اصول طراحی، سبک تزئینات و پاسخ به چالش های تزئینات را بیاموزید. طراحی داخلی حرفه ای است که مستلزم تحصیلات خاص و آموزش رسمی، از جمله برنامه ریزی فضا، طراحی مبلمان و معماری است. دکوراتور داخلی این آموزش رسمی را نیاز ندارد و بر زیبایی شناسی و ظاهر یک فضا تمرکز دارد.

نکات قابل توجه در دکوراتور داخلی

عناصر دکور

اولین گام شما باید انتخاب یک سبک برای خانه باشد. این اصل طراحی یکپارچگی و هماهنگی را ترویج خواهد داد.تعادل یکی دیگر از اصول است، توزیع وزن بصری در یک اتاق. شما می توانید آن را به صورت متقارن انجام دهید، همانطور که در خانه های معمولی و یا با تعادل نامتقارن در داخل اتاق های گاه به گاه دیده می شود.

در هر اتاق باید نقطه کانونی باشد. در یک اتاق نشیمن، می تواند شومینه یا یک قطعه هنری باشد. این مجموعه جدا از مقیاس، رنگ، و یا بافت می باشد. تنوع باعث جذابیت بصری در یک اتاق می شود. ریتم را در ذهن نگه دارید با تکرار عناصر  رنگ، بافت، اندازه، خرید پرده زبرا یا الگو می توانید پیشرفت چشمگیری داشته باشید.

رنگ

انتخاب یک پالت رنگ بخش مهمی از دکوراتور داخلی است. در حالی که میتوانید در هر اتاق سبک و رنگ متنوعی داشته باشید، اغلب میخواهید کل خانه را با یکدیگر هماهنگ کنید. می توانید رنگ های مناسب برای یک اتاق کوچک و همچنین رنگ ها و الگوهای مناسب را برای یک اتاق بزرگ در نظر بگیرید.

الگوها

الگوی مخلوط کردن در دکور خانه یکی از بخش های پیشرفته تر در دکوراتور داخلی است. الگوها لازم نیست با یکدیگرمطابقت داشته باشند، اما باید مکمل یکدیگر و هماهنگ باشند. این کار با در نظر گرفتن رنگ، اندازه و مقیاس انجام می شود.

چیدن دکوراسیون داخلی خانه می تواند سرگرم کننده باشد ، هم چنین باعث می شود از انجام اشتباهات رایج اجتناب کنید و از مسیر درست شروع کنید.

دکوراتور داخلی حرفه ای است که مستلزم تحصیلات خاص و آموزش رسمی است. این کار معمولا شامل مطالعه رنگ و پارچه، آموزش طراحی کامپیوتری (CAD)، طراحی، برنامه ریزی فضایی، طراحی مبلمان، معماری و غیره می باشد. پس از فارغ التحصیلی، طراحان پیش از شروع به ایجاد شرکت های خود، با یک طراح داخلی ثبت شده و پایه ای مشغول به کار می شوند. در روند طراحی داخلی، برنامه ریزی فضایی شروع کار است . برنامه ریزی فضایی شامل مسدود کردن مناطق داخلی فضا، تعریف الگوهای گردش، و طراحی مبلمان و قرار دادن تجهیزات است. هنگامی که طراحان یک ایده را در مورد چگونگی عملکرد فضا دارند، آنها با الزامات زیباشناختی و فضای دلخواه مورد نیاز مشتری، مفهوم فضا را ایجاد می کنند.دکوراتور داخلی

هر پروژه طراحی داخلی با ارزیابی از نقص عملکردی اتاق شروع می شود و اینکه چگونه عناصر را می توان به راحتی با افرادی که در آنجا زندگی می کنند، کنار هم قرار داد. اگرچه هیچ مدرسه ای برای تبدیل شدن به یک دکوراتور داخلی نیست، اما برنامه ها و دوره های فراوانی وجود دارد. این دوره ها اغلب بر روی رنگ و پارچه، برنامه ریزی فضا، سبک مبلمان و غیره تمرکز می کنند.

هر پروژه طراحی داخلی با مرحله برنامه ریزی آغاز می شود. شما چه می خواهید؟ آیا یک پروژه بازسازی است یا ساخت یک خانه جدید است؟ در هر صورت برای نتایج بهتر، با ایجاد طرح داخلی برای یک اتاق و یا کل خانه شروع می شود. اگر در حال حاضر یک طرح دارید، می توانید به عنوان مبنایی برای پروژه تان استفاده کنید. در غیر این صورت، باید زمانی را برای اندازه گیری دیوارها و ساخت یک طرح جدید صرف کنید.

طبقه بندی بخش مهمی از ارتباطات پروژه است. طرح سه بعدی برای تصور اینکه نتیجه نهایی چگونه می تواند ظاهر شود، روش مناسبی می باشد. هم چنین به مشتریان کمک می کند تا تصمیم بگیرند و به پیمانکار کمک کنند تا بتواند به نتیجه ای نهایی برسند.

با افزایش ابزارهای آنلاین، طراحی داخلی اکنون برای همه در دسترس است. شما دیگر نیازی به استفاده از نرم افزار پیچیده برای ایجاد تصاویر سه بعدی خیره کننده ندارید. با نرم افزار RoomSketcher شما می توانید  عکس های سه بعدی خیره کننده برای تجسم پروژه طراحی داخلی ایجاد کنید. استفاده از این نرم افزار یک روش مناسب برای تجسم طرح طراحی داخلی شما می باشد و به مشتریان و پیمانکاران کمک می کنند.

برای اطلاع از لیست قیمت پرده زبرا  و لیست قیمت پرده کرکره به سایت ما مراجعه کنید.

مقالات مرتبط

0 0 رای ها
امتیاز دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

فهرست مطالب

آلبوم تصاویر ایفل

آلبوم تصاویر ایفل با تصاویر بسیار جدبد و زیبا که ساخته و گردآوری شده جهت چاپ و استفاده روی پرده مورد نظرتان.  

ادامه مطلب »
البوم کودک 1

آلبوم تصاویر کودک

آلبوم تصاویر کودک با تصاویر بسیار زیبا که به صورت اسپشیال و منحصر به فرد طراحی شده جهت زیبایی بخشیدن به اتاق فرزندانتان. این البوم

ادامه مطلب »
طبیعت 8

تصاویر طبیعت

آلبوم تصاویر طبیعت آلبوم تصاویر طبیعت جزو زیباترین تصاویری هست که شرکت دکور پرده برای مشتریان خود طراحی کرده است با استفاده از تصاویر بکر

ادامه مطلب »
گل های سه بعدی

گل های سه بعدی-1

آلبوم گل های سه بعدی آلبوم گل های سه بعدی جزو جدیدترین طراحی هایی هست که شرکت دکور پرده برای مشتریان خود طراحی کرده است

ادامه مطلب »
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x