پرده زبرا-کرکره

پرده کرکره آلومینیومی یا فلزی اولویت اول خریداران پرده کرکره میباشد زیرا به خوبی و به طور کامل نور ورودی را کنترل مینماید. پرده کرکره آلومینیومی در قطر های ۱۶، ۲۵، ۳۵ و ۵۰ میلیمتری تولید شده که این تنوع تولیدی به خریداران این امکان را میدهد که از این نوع پرده کرکره در محیط های مختلف اداری مثل اتاق مدیریت، کنفرانس، کارشناسی و همچنین بین پنجره های دو جداره استفاده کنند.
جای پیچ ها در روی اسپانیولیت بسیار مهم است و بهتر است هر ۳۰ سانت یک پیج قرار گیرد. در سمت چرخ دنده بهتر است که پیچ ها به هم نزدیکتر بوده تا در اثر فشار دستگیره، اسپانیولیت از پروفیل جدا نشود.
بهتر است مقدار روکش اسپانیولیت استاندارد باشد و تست مقاومت در آب و نمک را به مقدار ۳۰۰ ساعت گذرانده باشد تا درب و پنجره upvc در منطقه نمناک دچار خوردگی نشود.

پرده کرکره فلزی 16 و 25 میل که بصورت چند رنگ و تک رنگ میباشد.پرده زبرا-کرکره
پرده کرکره فلزی 16 و 25 میل

پرده زبرا به دلیل داشتن دو لایه محیط خوبی را برای مصرف کننده راهم میسازد. این پرده ترکیبی از نوارهای افقی با دو لایه پارچه است که به صورت دو لایه موازی قرار گرفته اند.پرده کرکره زبرا دارای عملکردی شبیه به پرده های شید است با این تفاوت که پرده زبرا نیازی به جمع شدن ندارد و به مقدار دلخواه قابلیت تنظیم نور را دارد که به صورت سایه روشن انجام میگیرد.این قابلیت توانایی بستن دید کامل را بدون باز و بسته شدن فراهم می آورد.
پرده زبرا در بین پرده های تزیینی بیشترین طرفدار را دارد.پرده زبرا که ترکیبی از تور و پارچه است که که این دو لایه موازی توسط نوارهایی از پارچه که در فواصل معین به هم متصل شده اند. پرده زبرا میتواند با تغییر زاویه تیغه ها نور عبوری را بین ۱۰ تا ۵۰ درصد تغییر دهد.همچنین میتوان پرده زبرا را کاملا در قرقره بالا جمع نمود واز نور کامل بهره برد..

پرده زبرا از جدید ترین انواع پرده های تزئینی میباشد که به صورت دو لایه موازی بر روی هم قرار گرفته و با بالا و پائین کردن پرده نوار هائی که بر روی پرده قرار دارد میتوانید مقدار نور را به صورت دلخواه از 50 تا 10 درصد تنظیم نمود و در صورت نیاز میتوان پرده را کاملا در قرقره بالا جمع نمود و از نور کامل استفاده نمود . کارایی و نمای فوق العاده منحصر به فرد این پرده با وجود این که به تازگی وارد بازار تزئینات داخلی ایران شده است اما طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده و سریعا جایگاه خود را در میان مدل های دیگر پرده باز نموده و بسیار مورد استقبال قرار گرفته است .پرده زبرا-کرکره
پرده زبرا

پرده زبرا-کرکره هر دو پرده هایی با تنظیم نور میباشند

مقالات مرتبط

0 0 رای ها
امتیاز دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

فهرست مطالب

آلبوم تصاویر ایفل

آلبوم تصاویر ایفل با تصاویر بسیار جدبد و زیبا که ساخته و گردآوری شده جهت چاپ و استفاده روی پرده مورد نظرتان.  

ادامه مطلب »
البوم کودک 1

آلبوم تصاویر کودک

آلبوم تصاویر کودک با تصاویر بسیار زیبا که به صورت اسپشیال و منحصر به فرد طراحی شده جهت زیبایی بخشیدن به اتاق فرزندانتان. این البوم

ادامه مطلب »
طبیعت 8

تصاویر طبیعت

آلبوم تصاویر طبیعت آلبوم تصاویر طبیعت جزو زیباترین تصاویری هست که شرکت دکور پرده برای مشتریان خود طراحی کرده است با استفاده از تصاویر بکر

ادامه مطلب »
گل های سه بعدی

گل های سه بعدی-1

آلبوم گل های سه بعدی آلبوم گل های سه بعدی جزو جدیدترین طراحی هایی هست که شرکت دکور پرده برای مشتریان خود طراحی کرده است

ادامه مطلب »
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x