لیست قیمت پرده کرکره | قیمت پرده کرکره

لیست قیمت پرده کرکره ارائه شده در سایت دکورپرده

پرده ها به گروه ها و اشکال مختلفی تقسیم می شوند. پرده کرکره یکی از انواع آن هاست که طرح ها و قیمت های متفاوتی دارند. با مقایسه طرح ها و نمونه های مختلف این پرده در کنار قیمت های ذکر شده در لیست قیمت پرده کرکره می توانید برای انتخاب نمونه دلخواه خود آن ها را برسی کنید.

پرده کرکره در اصل یکی از انوع پرده و نوعی پوشش برای پنجره ست که به طور معمول از تعدادی تخته های باریک از جنس فلز، چوب و یا وینل ساخته شده که به حالت عمودی و یا افقی در کنار هم قرار و با اتصالاتی به یگدیگر متصل می شوند. انواع گوناگونی از پرده کرکره وحود دارد معمولا نوع افقی آن بیشتر استفاده می شود. برای آنکه بتوانیم انتخابی ایده آل داشته باشیم لازم است که اطلاعاتی در خصوص این نوع پرده و لیست قیمت پرده کرکره داشته باشیم تا با توجه نوع کاربرد و قیمت آن ها نمونه مورد نظر خود را انتخاب کنیم.

لیست قیمت پرده کرکره ای درج شده در کاتالوگ

کاتالوگ انواع پرده های کرکره نه تنها لیست قیمت پرده کرکره را در اختیارتان قرار می دهد بلکه مدل ها و نمونه های مختلف این نوع پرده را برای انتخابی مناسب تر برای شما لیست می کند.

لیست قیمت پرده کرکره

اهمیت نصب پرده

یکی از مهم ترین بخش های دکوراسیون منزل را پرده تشکیل می دهد و انتخاب درست و صحیح طرح و نوع پارچه و رنگ پرده ها از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد. به جرات می توان گفت یک پرده زیبا و جذاب تاثیر بسیار زیادی در زیباتر شدن نمای داخلی منزل شما دارد. همیشه قبل از انتخاب یک پرده ابتدا کاربرد آن را مشخص کنید. اینکه دلیل شما برای خرید پرده چیست. برخی از پرده ها تنها جنبه زیبایی و تزیینی دارند و برخی دیگر نیز جهت کم کردن شدت تابش نور خورشید مورد استفاده قرار می گیرند. پرده های ضخیم تر هم اغلب برای پنجره هایی کاربرد دارند که به طور کامل مانع از دید بیرون باشد.

 

کاربرد پرده کرکره در اتاق کار

یکی از مهم ویژگی اتاق کار میزان نور آن می باشد. از آنجایی که در اتاق کار تمامی لوازم ادارای از جمله سیستم های کامپیوتری و مانیتورها و یا ویدیو پرژکتور وجود داردبنابراین میزان نور نباید به اندازه ای باشد که مانع از کار کردن با مانیتور ها باشد و یا به قدری باشد که نتوان به سهولت از وسایل ها استفاده کرد. با تنظیم پرده کرکره قارد هستید به راحتی در هنگام استفاده از وسایل مختلف در محل کار خود نظیر ویدیو پرژکتور میزان نور اتاق کار خود را تنظیم کنید. در لیست قیمت پرده کرکره قیمت پرده های متناسب با اتاق کار شما ذکر شده است.

پرده کرکره در اتاق پذیرایی

همانطور که می دانید اتاق پذیرایی محل اصلی حضور مهمان می باشد پس بنابراین باید علاوه بر پوشش نمایی زیبا شیک و رسمی داشته باشد. کرکره های چوبی نیز به دلیل سادگی ظاهری و نمای سنگینشان گزینه ایده آلی برای اتاق حال یا همان پذیرایی می باشند. در لیست قیمت پرده کرکره قیمت نمونه های متفاوت مناسب برای اتاق پذیرایی ذکر شده است.

پرده کرکره در اتاق خاب

اتاق خاب یک فضای کاملا شخصی در منزل شماست. پس باید این نکته را در نظر گرفت که پرده اتاق علاوخ بر اینکه جلوه اتاق خاب شما و نمای داخلی آن را زیبا می کند بلکه باید مانع از دید بیرون شود. یه علاوه شما می توانید از رنگ های سرد و تیره برای ایجاد آرامش بیشتر استفاده کنید. در لیست قیمت پرده کرکره طرح های متفاوت و رنگی انواع پرده های متناسب با اتاق خاب شما قرار گرفته است.

پرده کرکره در دکوراسیون آشپزخانه

دکوراسیون آشپزخانه یکی از مهم ترین بخش داخلی ساختمان است که اهمیت زیادی باید به آن داده شود. یکی از مهم ترین مواردی که در داخل آشپزخانه باید در نظر گرفت میزان نور آن می باشد. آشپزخانه نیز محلی است که اکثر خانم های خانه دار وقتشان را در آنجا سپری می کنند پس بنابراین برای داشتن آسایش و آرامش بیشتر در هنگام فعالیت و یا آشپزی، فضای آشپزخانه باید میزان نور مناسبی داشته باشد. برای اطلاع دقیق از قیمت پرده های متناسب با آشپزخانه می توانید به لیست قیمت پرده کرکره مراجعه کنید.

 

مقالات مرتبط

0 0 رای ها
امتیاز دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
produk mary kay untuk parut
5 سال قبل

Good daay I аm so grateful Ӏ foᥙnd yߋur weblog, Ӏ reаlly found you bү accident, ᴡhile
I was looкing on Aoll for somethіng else, Anyways I aam here nnow and woսld just like to
sɑy kudos fоr a fantastic post аnd a аll r᧐und exciting blog (I
alsⲟ love thee theme/design), І don’t һave time to
go throuɡһ iit aⅼl at tһе minute but I hɑve saved іt and аlso
aⅾded іn yoiur RSS feeds, so ѡhen I hаve tіme I ԝill be bɑck to гead a lot morе,
Pease do eep up the excellent work.

produk mary Kay Untuk whitehead

Tһіs is really interestіng, Үou’re a very skilled blogger.
I hɑvе joihed your feed and look forward tⲟ seeking mօre of your wonderful
post. Аlso, I hɑve shared yоur website in my
social networks!

فهرست مطالب

آلبوم تصاویر ایفل

آلبوم تصاویر ایفل با تصاویر بسیار جدبد و زیبا که ساخته و گردآوری شده جهت چاپ و استفاده روی پرده مورد نظرتان.  

ادامه مطلب »
البوم کودک 1

آلبوم تصاویر کودک

آلبوم تصاویر کودک با تصاویر بسیار زیبا که به صورت اسپشیال و منحصر به فرد طراحی شده جهت زیبایی بخشیدن به اتاق فرزندانتان. این البوم

ادامه مطلب »
طبیعت 8

تصاویر طبیعت

آلبوم تصاویر طبیعت آلبوم تصاویر طبیعت جزو زیباترین تصاویری هست که شرکت دکور پرده برای مشتریان خود طراحی کرده است با استفاده از تصاویر بکر

ادامه مطلب »
گل های سه بعدی

گل های سه بعدی-1

آلبوم گل های سه بعدی آلبوم گل های سه بعدی جزو جدیدترین طراحی هایی هست که شرکت دکور پرده برای مشتریان خود طراحی کرده است

ادامه مطلب »
3
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x