دکور پرده، پرده زبرا چیست؟

یکی از انواع جدید پرده های کلاسیک، پرده زبرا میباشد. ساختار پرده زبرا از جنس…

دکور پرده، پرده زبرا چیست؟

یکی از انواع جدید پرده های کلاسیک، پرده زبرا میباشد. ساختار پرده زبرا از جنس تور و پارچه است که به صورت راه راه مساوی و با ظرافت هر چه تمام بافته شده است.
تولید و مونتاژ پرده زبرا به صورت دوبل انجام میگیرد که این تکنولوژی امکان سایه و روشن شدن پرده را میدهد . این نوع پرده به تنهائی قابلیت انواع  پرده های شید رولی، پرده کرکره و پرده های توری را فراهم میسازد.
پرده زبرا تنوع رنگ بالائی دارد و در طراحی دکوراسیون داخلی نقش برجسته ای را ایفا می کند.

دکورپرده
دکورپرده

نحوه کار پرده زبرا

پرده زبرا از جدید ترین انواع پرده های تزئینی میباشد که به صورت دو لایه موازی بر روی هم قرار گرفته و با بالا و پائین کردن پرده نوار هائی که بر روی پرده قرار دارد، میتوانید مقدار نور را به صورت دلخواه از ۵۰ تا ۱۰ درصد تنظیم نمود و در صورت نیاز میتوان پرده را کاملا در قرقره بالا جمع نمود و از نور کامل استفاده نمود .
کارایی و نمای فوق العاده منحصر به فرد این پرده با وجود این که به تازگی وارد بازار تزئینات داخلی ایران شده است اما طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده و سریعا جایگاه خود را در میان مدل های دیگر پرده باز نموده و بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

کنترل پرده زبرا  به ۲ روش امکان پذیر است:

حالت دستی: در این روش با استفاده از نوارهای تعبیه شده در کنار پرده میتوانید نور محیط را تنظیم نمایید.

-حالت موتوری با ریموت کنترل: سیستم ریموت کنترل مجهز به یک موتور الکتریکی ظریف و کوچک است که بوسیله آن می توان از فاصله دور عمل بالا و پایین و سایه روشن کردن را بصورت اتوماتیک انجام داد. در این حالت با استفاده از ریموت میتوان به آسانی از انواع حالتهای پرده زبرا استفاده نمود و نور محیط را کنترل کرد

دکور پرده|پرده زبرا چیست؟،دکور پرده|پرده زبرا چیست؟،دکور پرده|پرده زبرا چیست؟،دکور پرده|پرده زبرا چیست؟،دکور پرده|پرده زبرا چیست؟،دکور پرده|پرده زبرا چیست؟،دکور پرده|پرده زبرا چیست؟،دکور پرده|پرده زبرا چیست؟،دکور پرده|پرده زبرا چیست؟

 

مقالات مرتبط

0 0 رای ها
امتیاز دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

فهرست مطالب

آلبوم تصاویر ایفل

آلبوم تصاویر ایفل با تصاویر بسیار جدبد و زیبا که ساخته و گردآوری شده جهت چاپ و استفاده روی پرده مورد نظرتان.  

ادامه مطلب »
البوم کودک 1

آلبوم تصاویر کودک

آلبوم تصاویر کودک با تصاویر بسیار زیبا که به صورت اسپشیال و منحصر به فرد طراحی شده جهت زیبایی بخشیدن به اتاق فرزندانتان. این البوم

ادامه مطلب »
طبیعت 8

تصاویر طبیعت

آلبوم تصاویر طبیعت آلبوم تصاویر طبیعت جزو زیباترین تصاویری هست که شرکت دکور پرده برای مشتریان خود طراحی کرده است با استفاده از تصاویر بکر

ادامه مطلب »
گل های سه بعدی

گل های سه بعدی-1

آلبوم گل های سه بعدی آلبوم گل های سه بعدی جزو جدیدترین طراحی هایی هست که شرکت دکور پرده برای مشتریان خود طراحی کرده است

ادامه مطلب »
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x